Blogg paus?..

Japp, tillåtet eller inte, jag har haft en bloggpaus.

But I'm back.. for now.

Min käre gode vän Elin har nu flyttat hela 50 mil iväg till Sala. Känns inte så konstigt än faktiskt, om jag ska vara ärlig så känns det rätt naturligt. Konstigt nog. Kanske va ödet? Ja, det säger vi att det va. Så poäng till Elin för att hon följer sitt destiny. Det är ju bara lite tråkigt att hennes destiny va i Sala och inte på en lyxig våning i manhattan eller på en ö i karribien. Men man ska inte klaga, sala ligger ju aningens närmare än vad manhattan gör.

Skolan är igång med allt vad det innbär. Projektarbete, nya ettor, nya lärare, nya ämnen osv.
Lite gnäll ska vi ju ha om ämnet skolan med.. Har då valt Matte B som individuellt val, känndes bra och så ända tills jag såg initialerna KJ på schemat. Vi ska alltså ha Jonas karlsson som matte lärare IGEN. Fuck!! Säger inget mer för det kan nog anses som förtal eller personangrepp, men ni som har haft honom vet vad jag pratar om. Right elin? Feel sorry for me.

Niclas och jag är lika off and on som vanligt. Han vill att vi ska vara tillsammans men jag vet faktiskt inte.. Kommer han ändra sig som han lovat? Han har gjort en radikal förbättring redan så frågan är väl mer om det kommer hålla i sig. Jag tycker om honom och just nu är han väl så bra som han kan va men varför pirrar det inte då? Det känns inte helt 100..

Jag är verkligen sugen på att skaffa mig en liten söt och gosig livskamrat. Som jag kan mysa med, gå ut och gå med, berätta mina innersta hemligheter för och älska. Jag är inne på en Chihuahua. Men Niclas tål inte hundar jätte bra.. och jag får definitift inte ha hundern hemma hos honom för hans föräldrar så jag och niclas får väl umgås mindre och hans föräldrar fårträffa mig till jul. Det är ju inget snack om saken, eller?

Nähe nu ligger det ett berg tvätt och skriker på mig. (jag har blivit så duktig)(på tiden kanske)(absolut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0