Mani!

Jag får total panik när mitt rum är stökigt! Städa städa hela tiden!!

I alla fall.. så har ja betalt mina räkningar nu och inväntar pengar från Elin och josse. --katjing.

Har målat första lagret på min spegel... tänkte att jag skulle hinna klart den innan projekt runway finalen börjar. Ska nog ringa josse och fråga om hon vill titta på det med mig! Emelie med.. om inte hon jobbar?

Kan gloserna klockrent! Ska göra ett test innan läggdags och ett innan skolan imorgon också! Sen sitter det där!
Ett tips till alla som är lika bekväma som jag.. Ladda ner vokabel! www.pekspro.com/vokabel Det ät ett enkelt och lätt glosprogram där du kan träna in dina glosor!  




Kommentarer
Postat av: Andreas

Vokabel! schysst att du tipsade om det, verkar hur bra som helst, fattar inte varför ingen har visat mig det förut?.. Eller har någon det?







JAAA! typ 1995!!! plz

2008-08-28 @ 00:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0