Projekt!

Nu är det mycket som är igång och rullar! Som ni har märkt så är jag mycket för listor så jag kör en sådan variant idag också!

Dagen idag:

-Skola, Har vatt lugn. Bara teori timmar idag. Började dagen med Idrott och lucky oss(?) så kommer vi byta idrottslärare igen och hitils har vi haft två olika av två möjliga tillfällen. Sedan svenska, religion och till sist underbara Försäljning och Service.
- Ska måla om en spegel (kommer före och efter bilder senare)
- Fixa praktigplats, har hittils hört av mig till : Organization Unlimited (festfixar företag i sthlm)
                                                                                Bindefeld (festfixare)
                                                                                 H&M Huvudkontor i sthlm
Ska senare kolla runt lite till.
- Träna
- plugga engelska glosor och innan dess ska jag ladda ner ett glos program.

Så inte mycket tid över till bloggen men jag ska försöka!

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0