Suck..

Min blogg är fortfarande en katasrofi! Orkar inte syssla med dettta nu ändå.. här är lite kort om dagen.

Steg upp klockan 7 imorse, allt går fruktansvärt enkelt för tillfället.. Att gå upp på mornarna, i skolan, hålla iordning på rummet, plugga osv. Kommit hyffsat långt på min jacka som jag syr. Den är snart klar, bara fodret, knappar och blixtlås kvar. Det klirrar jag imorgon! haha. Har fikat med emelie och josse idag.. det va trevligt. Josse satt så snällt i min säng och väntade på mig när jag kom hem från skolan, det va trevligt. Dock är jag så osocial när jag kommer hem från skolan för jag måste ha min halvtimme framför datorn och coola ner innan jag gör något annat. Sen mötte vi upp emelie på stan. Innan dess han vi med att prova BH:ar på Lindex.. ehrm, ja vad ska man säga? Lindex version av bondage bh:ar är ett faktum iaf. Får se om jag lyckas få upp bilden här senare som vi lyckades ta.  Längesedan vi hade en sådan rolig konversation! Emelie stannade lite hos mig sedan och vi fixade en blogg åt henne (på tiden) hehe. www.snoddass.blogg.se är hennes blogg så kika in där och kolla om ni vill vet allt om henne och hennes flytt till jönköping! Jag kan säga att jag kommer läsa det regelbundet iaf! Nu fattas det bara att vi får in josse i bloggträsket också! Hmm.. kan bli klurigt haha.

Har fixat Tv-outen (sladden som går mellan datorn och tv:en så att man kan spela upp filmer ,som man ladda ner på datorn, på tv:en.). Ska snart kolla på weeds och se om det är något att ha.

Bokade även tid för nagelförlängning på spa linnea.. se om jag avbokar den elle inte. Beställde även hem lite kläder från www.hm.se igår. Ska försöka få upp bilderna här senare också.




Här sitter emelie och läser min Elle tidning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0