Take a turn..

Hemma igen från Göteborg som jag från och med nu döper till -Sveriges motsvarighet till Paris. Shoppingen är magisk. Jag och niclas var i Nordstan i 1timme och 40 min och på den tiden hann jag springa inom; Topshop, Zara, Rut m.fl, monki och ett underbart H&M. Han inte scanna butikerna så nogrannt som jag hoppats eftersom jag hade en mindre shoppingsugen man med mig. Men jag hittade en stickad väst på Zara samt ett par chinos/gubb/bagy-byxor. Bilder kommer inom kort!

I övrigt så var vi ju på liseberg, åkte allt utom kållerado.. var på tok för kallt för att frivilligt utsätta sig för vatten. sen lyckades jag bli tjurig hela 3 ggr för att niclas vägrade åka höjdskräcken med mig. Får jag lov att ursäkta mig med att jag inte hade sovigt något den natten? inte? nähe. I övrigt så va Niclas världens underbaraste.

imorgon är det tandläkaren 08.30 som gäller sedan ullared.

I'll get back to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0